niedziela, 7 kwietnia 2013

Krwawy Początek

Cześć jestem Samanta na pierwszy rzut oka jestem zwykłą nastolatką jednak to nie prawda jestem maszyną do zabijania . Zapewne będziecie się zastanawiać dlaczego tak sądzę . Jestem wampirzycą a moi rodzice są wampirami . 
Zabijamy ludzi dla krwi . Z tego żyjemy . Hmmm... co tu jeszcze napisać ? 
Ja i moi rodzice przeprowadziliśmy się do innej miejscowości . Jest mnóstwo powodów dlaczego musieliśmy się przeprowadzić nie będę ich wam wypisywać . Ale jest mi też szkoda bo tam został chłopak którego kochałam .. Hmm ... właśnie ja kochałam on nie wiedział o  moim istnieniu on jest  zwyczajnym śmiertelnikiem który po latach umrze . A ja mam już ponad tysiąc lat . Rodzice ciągle mi mówią żebym spotykała się z chłopakami z mojego gatunku . Wiem wiem dziwnie to zabrzmiało . 
Ale tak już jest . 
Nowa szkoła nowi ludzie może i nowa miłość ? Nie raczej nie . Mój ojciec  jest najpotężniejszym wampirem wszech czasów bo jego ojcem była wam wszystkim znana Drakula . Wszyscy się boją czego ? Że wam wyssie krew i nie będziecie żyć ? 
Mniejsza z tym . Moja matka znów czym ona się zajmuje a no tak pracuje jako pielęgniarka w ludzkim szpitalu żałosne moim zdaniem . Pobiera tam krew i ją później bierze do domu . 
Jak by szło o mnie ja bym wolała zabić człowieka i wypić świeżą krew . 
Jest ciężko ale daję rady . Nie jest łatwe takie życie . Się rozpisałam . 
Chcecie wiedzieć jak początek mojego "nowego " życia się toczy ?? To czytajcie a na pewno się dowiecie .. Teraz pokażę wam jak wyglądam ja i moi rodzice :) 

Ja przed przemianą w wampirzycę : 
Ja po przemianie : 
Po przemianie nie używam kosmetyków ale jak chce wyglądać jak zwyczajna nastolatka to muszę używać makijażu 
Moja mama : 
Mój tata : 


Moja rodzina nie jest normalna ale i tak ją kocham ♥ zapraszam do czytania !!

1 komentarz:

  1. Ciekawe nawet :). Pisz dalej. Zobaczymy co z tego wyniknie ♥

    ♥ ♥ ♥
    mildiebooks.blogspot.com
    Blog. O książkach.

    OdpowiedzUsuń